ווטסאפ - לינוקס, BSD, קוד פתוח ותוכנה חופשית בעברית. Whatsup - Linux, BSD, open source and free software in Hebrew

 
 
  כניסת חברים · רישום · שכחתי סיסמה  
tux the penguin

quick_linkלינ--ס.קום חוזרת לעסקים באירופה

published at 18/02/2004 - 13:24 · ‏פורסם zipo13 · ‏tags קוד פתוח בעסקים · שלח לחברידידותי למדפסת
קוד פתוח בעסקים לאחר שלפני מספר שבועות אסר שופט הולנדי על לינדוס לעשות עסקים בהולנד ותביעות נגדה הוגשו גם בלוקסמבורג, בלגיה ומדינות נוספות, מודיעה היום לינדוס שהיא חוזרת לעסקים במדינות אלו תחת השם Lin---s. לינדוס הודיע שהמהלך זמני עד אשר יקבע פסק דין סופי במשפט המתנהל במדינות אלו. בהצהרה שהוציאה החברה נאמר של "ללקוחות הולנדים מגיעה זכות הבחירה שניתנת ללקוחות ביותר ממאה מדינות מסביב לעולם". החברה גם פתחה אתר חדש lin---s.com לטובת אזרחי מדינות אלו שלינדוס התבקשה לחסום מהם גישה לאתר המקורי שלה.

מקור: ZDNet, Lindows.com drops letters in European revival


 

קישורים רלוונטיים

לינ--ס.קום חוזרת לעסקים באירופה | כניסה / יצירת מנוי חדש | 24 תגובות
סף חסימה
  
ההערות הינן מטעם כותביהן. אין צוות האתר לוקח אחריות על תוכנן
ג-ד-ו-ל !!!!! (ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 18/02/2004 - 13:28
איזו דרך נפלאה למחות על סתימת הפיות של מ>>>><<<<ט !

[ השב לזאת ]

Re: ג-ד-ו-ל !!!!!(ניקוד: 1)
ע"י Nirro ב 18/02/2004 - 13:36
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://
עקיצה משעשעת.
הם הורידו את ה- dow (המילה השמורה של מ$)

מהלך שיווקי מבריק!

[ השב לזאת ]

Re: ג-ד-ו-ל !!!!!(ניקוד: 1)
ע"י דוביקס ב 18/02/2004 - 13:52
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://
הורידו, אבל עם קריצה - שימו לב לתמונה שמופיעה באתר...

דוביקס

[ השב לזאת ]

Re: ג-ד-ו-ל !!!!!(ניקוד: 1)
ע"י עידו ב 18/02/2004 - 14:01
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://
אדיר! :-D

מעניין אם מייקרוסופט יתבעו אותם עכשיו על הצגת ה abc באתר...

[ השב לזאת ]

אם כבר התמונה הזאת(ניקוד: 1)
ע"י barakbl ב 18/02/2004 - 14:38
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://www.pegnuin.org.il
היה פעם משחק דוסי מאוד מוכר שממנו נלקחה ההשראה לתמונה (לא זוכר את שם המשחק).

משחק גדול אגב :-)

חוץ מזה, אני בד"כ לא מתפעל מלינדוז, אבל מדובר ברעיון שיווקי מוצלח עד כדי גאוני. כל הכבוד להם.

[ השב לזאת ]

Re: אם כבר התמונה הזאת(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 18/02/2004 - 15:02
הנגמן. משחק חינוכי למדי.

[ השב לזאת ]

Re: אם כבר התמונה הזאת(ניקוד: 1)
ע"י Nirro ב 18/02/2004 - 15:25
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://
אחן חינוכי מאד :)
למי שמתגעגע :
http://edu.kde.org/khangman/

[ השב לזאת ]

Re: לינ--ס.קום חוזרת לעסקים באירופה (ניקוד: 1)
ע"י אייל (meirbs1-at-netvision.net.il)
ב 18/02/2004 - 13:42
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://sourceforge.net/people/viewprofile.php?user_id=563677
אויש זה פשוט משעשע!!! חחח, איזה טריק..

[ השב לזאת ]

אם SCO תתבע את MICROSOFT (ניקוד: 1)
ע"י דוביקס ב 18/02/2004 - 13:54

(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://
על השימוש באותיות S,C,O מיקרוסופט יוכלו לשנות את שמם ל MI_R___FT שבקריאה הפוכה (בעברית) זה "תפרים" שדי מייצג את המערכת הזו...

[ השב לזאת ]

עוד שינוי (ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 18/02/2004 - 14:34
http://www.lindows.com/mswindows

מנסים להרחיק את עצמם כמה שאפשר מטענתם המקורית ל-"תאימות ל-windows"

עוד שתי נקודות:
* כמובן שבשביל התקנת OpenOffice תצטרכו לשלם לשרות Click-n-Run . האם ציפיתם שהגרסה הסטנדרטית של Lindows תהיה "School & Office Ready"?

* וכמובן, גם אם שילמתם על CNR אתם עדיין מקבלים את הגרסה המקוצצת: את OOo גירסה 1.0, בעוד שאפשר לקנות בעבור תשלום נוסף את StarOffice 7. כלומר: אם תרצו תמיכה בעברית, עבודה עם מאיית (באנגלית) וכל שאר הדברים החשובים שנוספו בגרסה 1.1: תצטרכו לשלם עוד. ולתמהים: OOo 1.1 יצא לפני StarOffice 7.0


[ השב לזאת ]

Re: עוד שינוי(ניקוד: 1)
ע"י Nirro ב 18/02/2004 - 14:51
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://
לינדוס היא חברה מסחרית, והיא עושה מה שמשתלם לה.

אתה לא חייב לשלם ל-click-n-run בשביל להתקין תוכנות.
אל תשכח שלינוקס היא מבוססת על דביאן, ותמיד אפשר להשתמש ב-apt-get ,
כמובן שלינדוס לא יגידו לך את זה, כי זה יפגע להם בהכנסות.

אני לא חושב שלינדוס מרויחה יותר אם אתה קונה את staroffice, הכסף הזה הולך ל-sun (שגם לה מגיע).

אני חושב שמערכת ה-click-n-run היא מערכת מדהימה, מבחינת ידידותיות למשתמש היא מספר אחד בלינוקס ובוינדוס.

אין ספק שלינדוס השקיעו כסף בבניית המערכת שלהם, מגיע גם להם להתפרנס בכבוד.
אני מסכים שיש צביעות מסויימת בכך שאתה מבקש כסף על תוכנות שאנשים אחרים כתבו בהתנדבות, אבל זה לא מפר את חוקי ה-GPL, וכל עוד לינדוס תורמת כספים לטובת הקוד הפתוח, מממנת פרוייקטים פתוחים ומפרסמת את לינוקס אין לי אליהם שום טענות.

[ השב לזאת ]

Re: עוד שינוי(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 18/02/2004 - 15:01
אותי יותר מטריד נושא האבטחה והמיתוג המעצבן (דפדפן לינדוס? מעבד תמלילים לינדוס?) הרבה יותר מזה שהם לוקחים כסף על שרותי ערך מוסף.

[ השב לזאת ]

מה הבעיה באבטחה ?(ניקוד: 1)
ע"י Nirro ב 18/02/2004 - 15:15
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://
נושא שינוי השמות באמת מטריד, הייתי שמח אם לינדוס היו נמנעים מזה.
אולי זו אחת הדרכים להראות את לינדוס כמערכת יותר אחידה ומגובשת, ולא "סתם" אוסף של תוכנות, בעיני המשתמש הפשוט זה חשוב.

מה הבעיה באבטחה ? אל תשכח שלינדוס מיועדת לדסקטופ ולא לשרתים. נושא האבטחה חשוב, אבל לא הכי חשוב.
אאל"ט יש גם בלינדוס הפרדה בין root ל-user רגיל, כמו-כן יש פיירוול וגם אנטיוירוס אז מה הבעיה ?

[ השב לזאת ]

Re: מה הבעיה באבטחה ?(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 18/02/2004 - 16:24
the default in lindows is working as root.
They do give an option to add users- but how many laypeople will actaully do that and not go with the default?

[ השב לזאת ]

אנטי-ווירוס?!(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 18/02/2004 - 18:20
אני מבין שמצב האבטחה בהפצה הזו כל-כך גרוע שצריך אנטי-ווירוס.

* מערכת עם משתמש בעל הרשאות לא מוגבלות
* מעודדים את השימוש באנטי-ווירוס

למישהו מזכיר את המצב הרע ב-win9x ?

[ השב לזאת ]

המערכת הזו כובלת אותך(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 19/02/2004 - 12:09
אתה חייב לעבוד עם המקורות שלהם. אין אפשרות לעבוד עם מקורות צד ג'.


תשווה, לעומתם, למנדרייק.

[ השב לזאת ]

סתימת פיות? (ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 18/02/2004 - 15:11
האם מותר לי לשווק הפצת לינוקס בשם LinDOS ? ייחודה של ההפצה יהיה ביכולתה להריץ כל תוכנית דוס ע"י שימוש ב-DosBox ו/או DosEMU . וחוץ מזה אני מבטיח לכם שזוהי הפצת ה-Desktop הטובה ביותר.

מה לדעתכם יעשו עורכי הדין של לינ-מקף?


לא מדובר כאן על זכויות יוצרים, כי אם על שמות רשומים. יש כאן נסיון פשוט של חברה אחת לנצל את השם שבנתה לעצמה חברה אחרת. וגם ניצול ציני של הכותרות שהיא מקבלת.

[ השב לזאת ]

Re: סתימת פיות?(ניקוד: 1)
ע"י Nirro ב 18/02/2004 - 15:23
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://
בעסקים כמו בעסקים, ידידי, מה שעובר את בית המשפט הוא קביל.
אם אתה רוצה לעשות כזאת הפצה ולהסתכן בתביעה של לינדוס, לך על זה.
לינדוס לקחו את הסיכון הזה.
כדי להילחם בענק כמו מייקרוסופט, לא מספיק שתהיה לך מערכת הפעלה טובה, אתה צריך ביצי שור, וגם לדעת להילחם בדרך הם יודעים הכי טוב - שיווק אגרסיבי.

[ השב לזאת ]

Re: סתימת פיות?(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 18/02/2004 - 16:55
הם לא "לקחו את הסיכון הזה". הם בנו עליו. הם בנו על הפרובוקציות.

המוצר שלהם הוא, לדעתי, גרוע יותר ממוצרים מתחרים ומוציא שם רע להפצות לינוקס.

[ השב לזאת ]

Re: סתימת פיות? (ניקוד: 1)
ע"י shlomi-l (shlomil@hotmail.com)
ב 18/02/2004 - 17:20
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://t2.technion.ac.il/shlomil
כמה שאתה צודק..
אני חושב שבלינדוס ידעו שזה יקרה והתכוננו ליום הזה ואולי בחרו את השם הזה בכוונה כדי שיתבעו אותם. כרגע זה הפרסום הכי חזק בשבילם. ללינדוס יש אנשי\איש שיווק מצויינים, שזה 90% אחוז ממה שצריך כדי להצליח, עכשיו מה שחסר להם זו רק הפצה נורמלית וראויה לשם "לינוקס" ולא הבולשיט שהם מנסים למכור כרגע.

[ השב לזאת ]

Re: סתימת פיות?(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 18/02/2004 - 20:29
כמה שאתה צודק... 8-D

[ השב לזאת ]

Re: סתימת פיות?(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 18/02/2004 - 20:30
תיקון: ;) (LOL)

[ השב לזאת ]

Re: לינ--ס.קום חוזרת לעסקים באירופה (ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 19/02/2004 - 00:46
אני לא רואה את השינוי של לינדוס מחברות תוכנה רגילות במודל הקוד הסגור. סה"כ עוד חברה שלוקחים כסף על המוצרים, וגם הקוד שלהם סגור. זה שזה בעצם מערכת של לינוקס רק אומר שהם מצאו פלטפורמה נוחה כדי לשווק את המוצרים שלהם. מודל העבודה של לינדוס שונה לחלוטין ממודל העבודה של הקוד הפתוח. אני לפחות לא רואה סיבה להשתמש בלינוקס רק בגלל השם "לינוקס". הסיבה למה לינוקס הוא פופולרי זה בגלל שהוא מבוסס על קוד פתוח, ולכל אחד יש גישה לקוד ויכול לשפר אותו. אז לפני שהם מתחילים לצעוק על אחרים, שיסתכלו קודם על עצמם.

[ השב לזאת ]

Re: לינ--ס.קום חוזרת לעסקים באירופה (ניקוד: 1)
ע"י shlomi-l (shlomil@hotmail.com)
ב 19/02/2004 - 14:59
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://t2.technion.ac.il/shlomil
נכון, לינדוס באמת קוד סגור, אבל אל תשכח שזו חברה מסחרית שצריכה מקור הכנסה. אל תשכח שכרגע הם מממנים פרויקטים פתוחים. אני מאמין שזה יחס גומלין בריא. הם משתמשים בקוד הפתוח ובתוכנות החופשיות ותורמים בחזרה. הם לא חייבים לתרום הכל, אחרי הכל הם חייבים שיהיו להם כמה קלפים בכיס כדי שיוכלו למכור משהו. ככה זה בעסקים. אני בתור משתמש לינוקס אולי לא כלכך מרוצה מזה אבל אני בהחלט מסוגל להבין את זה.

אגב, אני בעד שלינוס יתבע אותם על השימוש במילה "לינ" ואז הם יצטרכו לשנות את השם ל
------s.com

:D

[ השב לזאת ]