שלום.
כידוע לכם, האתר בעייתי מאוד תוך שימוש בדפדפנים שאינם IE, משום שנכתב לפי "תקנים" (אם אפשר לקרוא להם כאלו בכלל) ל- IE בלבד, ולא לפי התקינה העולמית, שתואמת כל דפדפן (כולל IE).
בנוסף, העולם נוהר בהמוניו לדפדפנים ממשפחת Gecko (כדוגמת מוזילה, נטסקייפ, פיירפוקס) בעקבות כשלים רבים ב- IE, עליהם אף מדור המחשבים ב- YNET הצביע בכתבה קשה - כך שהמחשבה שאחוז הגולשים שמתשמשים בדפדפנים שאינם IE הוא קטן, היא מוטעית מיסודה.
חבל לי מאוד שאני נאלץ לחזור לגלוש באתרי חדשות אחרים משום שהאתר איננו תומך בתקינה העולמית - כתיבה נכונה של האתר לפי התקן העולמית תבטיח פעילות מושלמת על כל דפדפן שהוא.
ההסבר המעוות שניתן בדף ה"עזרה" ב- YNET מטופש מיסודו:
"עקב קשיים בתמיכה במערכות צולבות, האתר אינו תומך ומותאם לצפייה בדפדפנים כגון: Netscape ו-Mozilla ובמערכות הפעלה של מחשבים מסוג Macintosh."
תנו לגולשים שלכם את החירות לבחור בדפדפן כרצונם, ואת הקרדיט של לחסוך מהם תירוצים מטופשים.
בכבוד רב,
אופיר, גולש YNET מאוכזב.
והתגובה ,שהגיע מהר - יש לומר
אופיר היקר,
שלום רב ותודה על פנייתך.
תמיכה במגוון של דפדפנים על-גבי מערכות הפעלה שונות עשויה להיות משימה פשוטה למדי, בצד הפיתוח. לעומת זאת, תחזוקת התמיכה ובדיקתה השוטפת, לנוכח מורכבות מנשק המשתמש והיקפי הפיתוח באתר, מחייבים הקצאת משאבים עצומים לבדיקות ואבטחת איכות. אנו מעדיפים להשקיע משאבים אלה בנתיבים אחרים, כשיפור התכנים באתר והעשרתם, או יישומים חדשים למשתמש. כתוצאה ממדיניות זו, התמיכה בדפדפנים אחרים, מלבד אקספלורר, ובמערכות הפעלה אחרות מלבד חלונות, הנה חלקית. על אף המאמצים שאנו משקיעים בעניין זה - איננו מתחייבים לגביה. עם זאת, העברנו את הערותיך לידיעת הגורמים הרלוונטיים.
אנו עומדים תמיד לרשותך בכל שאלה, בעיה או הערה.
בברכה,
גבריאל הורניק
מחלקת שרות לקוחות
www.ynet.co.il
email:
customercare@y-i.co.il